torsdag 19 mars 2009

Kvällstidningar är bra!

Jag trodde aldrig att jag skulle kunna skriva en sådan rubrik om ett skrå som mest verkar skriva om vilka sexställningar som är bäst för dig och din parter eller vem som gjort slut med vem eller någon annan säljande "nyhet". Just nu jagar dom faktiskt diverse styrelseordföranden som verkar leva i en drömvärld. Undrar hur Seb´s ordförande tänkte när hon ville ha lite mer pengar? Ta så mycket du kan och spring? Skönast är väl styrelsen i AIG i Usa. Staten går in med miljarder dollar för att rädda bolaget och dom anser att dom skall ha ut sin bonus i alla fall. Jag trodde att man fick bonus om företaget går, inte när det går dåligt.

Nu skall jag ta ut en bonus i alla fall. Min bonus är en pilsner som plockas ut ur kylskåpet. kanske skulle tipsa Expressen?

Inga kommentarer: