söndag 16 mars 2008

Premiär!



Då var man igång och bloggade lite då! Kul! Tänkte att jag skall skriva lite om sånt som jag tycker är kul,som irriterar mig och andra saker som man kan fundera kring.

Satt i morse och installerade en ny version av windows live messenger när följande meddelande dök upp:

Trevligt att Bill Gates och hans kompisar tänker på att man kan ha annat att göra än att stirra på en skärm. Undrar vad dom tänkt att man skall göra? Börja skala potatis till middagen? Gå en promenad? Tvätta bilen? Jag gick ut och snackade med grannen lite. Solen lyser ju idag.

1 kommentar:

Anonym sa...

Välkommen!!!!
I fråga om bankärenden:
Denna säregna bank har väl ändå skyldighet att föra över dessa kronor till ditt personkonto i din bank? Det ska inte kosta något, så har i alla fall Swedbank lyckats med att flytta 129,50 kr. till mitt konto i Nordea.
De fanns där med detsamma.