tisdag 1 april 2008

Finns bimbos?

Ingen vidare dag idag. Känns som om jag är på väg att bli sjuk. Gick hem med riktigt jobbig huvudvärk. 2 Ipren och en timme på soffan har dock fått mig att i alla fall känna mig något bättre.

Jag hade egentligen redan förträngt en episod som hände på en kafferast förra veckan, men nu när huvudvärken kom ploppade den upp igen. Jag vill ju inte hänga ut någon så därför får personen i följande ordväxling gå under namnet Bimbon.(Hon uppfyller inte alla kriterier för en äkta bimbo eftersom hon inte är blond, men hon har tendenser att bete sig som en)

Jag och Anna och Bimbon sitter och fikar på kafferasten på jobbet.

Bimbon: Jag dricker nog 15 koppar kaffe om dagen.Den sista tar jag klockan 22:30 på kvällen.

Anna: Det skulle jag aldrig klara. Då kan jag inte sova sen.

Jag: Snacka om att vara kaffeberoende.

Bimbon: Jag är inte kaffeberoende!

Jag: Bevisa det genom att inte dricka kaffe på hela dagen i morgon.

Bimbon: Men då får jag ju ont i huvudet!

Tack för kaffet! Eller vad säger man.

Hoppas man mår bättre i morgon.

Inga kommentarer: