söndag 12 december 2010

Back in business!

Jag skall försöka att skriva lite på bloggen igen tänkte jag.

Vi kan börja med när jag häromkvällen blev uppringd av en stressad försäljare från något callcenter. Hon började med att jag som kund hos Canal Digital kunde få ett tvilingkort till mitt abbonemang och all utrustning ingår! -"skulle det vara intressant?" -"Javisst" svarade jag och hon började babbla på igen, men då hade jag redan slutat lyssna för jag hade redan min plan klar, he he. När jag hörde att hon tystnat frågade jag vilken utrustning som ingick och hon babblade på igen om en box och ett nytt mikrohuvud till parabolen och blablabla. När hon tystnat igen frågade jag vilken tv som ingår? Då blev hon tyst en stund och svarade -"det ingår inte" -"Men jag har ju bara en tv, vad skall jag då ha ett tvillingkort till? All utrustning skulle ju ingå?" "Du kan ha det i sommarstugan" försökte hon. -"ingår det en sommarstuga då? Då önskade hon trevlig kväll och la på.
Bosnäs-Callcenter 1-0

Inga kommentarer: