söndag 19 december 2010

Nyheter jag tröttnat på.

Det finns ett antal löpsedlar jag tröttnat på. Jag tänkte jag skulle göra en topp 5 lista. Ni får gärna komma med egna ideér

1. Foppa på is igen (för femhundraelfte gången. Ge upp någon gång!)

2. Unik prognos. Så blir vädret i (här kan man välja mellan sommar och jul och gärna ett par månader innan sommar/jul)

3. Stort mobiltelefontest (Är något som antagligen ligger på redaktionerna färdigt att användas vid nyhetstorka)

4. Kikki talar ut.Exklusiv intervju ( Hon har nog talat ut via media femhundraelva gånger hon med och får några tusen för det)

5. Varning nu kommer (Rysskylan, Grönlandssnön, Polenkylan etc.) En klar bubblare på listan dessa uttryck har kommit först denna säsong. Jag ser fram emot rubriken nu kommer Floridavärmen!

Inga kommentarer: