onsdag 20 augusti 2008

Musikvideos

En låt blir så mycket bättre med en bra producerad video till och mästarna på detta i mitt tycke är Daft punk från Frankrike. Around the world är ett lysande exempel på detta samt denna på Harder faster stronger som två franska tjejer har gjort. Fantastisk! Denna från Justice diggar jag oxå. Genomgående hittills är franska musikskapare. Vet inte om dessa har en större kreativitet, men jag gillar dom. En annan artist som jag skulle vilja se live någon gång är Manu Chao. Denna artist som blandar franska,spanska och engelska precis som han själv behagar har tydligen ett fullständigt fantastiskt ös på sina konserter. Förlag på annan bra musik får gärna lämnas på kommentarerna

1 kommentar:

Anonym sa...

Din svenska är en sann njutning att läsa för en medlem av "Handarbetets Vänner".
Men att du inte kan stava till "också" är för mig en gåta?