söndag 20 juli 2008

Nyhetstorka

Nu är en ganska intressant tid på kvällstidningarna. Verkar som om många semestervikarier har släppts lös på nyhetsredaktionerna med fria tyglar. Aftonbladet har ett "kioskvältarscoop" som heter duga. Det skönaste med artikeln är att "journalisten" påstår att flera av Dressman kunder ringt till redaktionen och reagerat. Det låter ju nästan som en 1000kronorsfråga i postkodlotteriet.

Jag gillar inte stativen på Dressman. Vart ringer jag och klagar?

A. Dressman
B. Fröken ur
C. Elisabeth Tarras Wahlberg
D. Aftonbladet

Var ett tag sedan jag gav mig på medierna. Kändes riktigt bra faktiskt.

2 kommentarer:

Lae i Nordtorp sa...

Jag satsar på Fröken Ur. De andra har säkert inte något vettigt att tillföra, men jag får i alla fall veta exakt tid.
-lae

Jens sa...

Grattis! Du har nu 1000 kronor