fredag 18 juli 2008

Smart tänkt..eller?


På min avdelning jobbar under semesterveckorna 60 personer. När jag kom in på kontoret idag låg en tjuga med denna lapp på. Även om jag nu jobbar som koordinator och ansvarig för avdelningen undrar jag hur personen som skrev lappen tänker. -Jag lämnar den till Jens, han vet säkert vems tjugan är.

Jag gick och hämtade kaffe istället. Nu har semestern börjat! När Carina kommer hem skall vi ta oss en grogg som traditionen bjuder. Vi brukar göra så att vi firar semestern med en grogg direkt när bägge har kommit hem från jobbet. Som tur (man kanske inte skall kalla det tur) är jobbar Carina en vecka till så då blir det grogg direkt när hon kommer hem nästa vecka också.

1 kommentar:

Lae i Nordtorp sa...

Det tyder på ett förtroende för dig som person! -lae